Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

3  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational

ଆଧୁନିକ ନାରୀ

ଆଧୁନିକ ନାରୀ

1 min
266



ଆଧୁନିକ ନାରୀ ନୁହଁଇ ଦୁର୍ବଳା

ଅବଳା ଲତା ବନିତା

ଶିକ୍ଷା ଦୀକ୍ଷା ସର୍ବ କରମ ଧରମେ

ଅଟେ ସେ ଅଗ୍ରଗଣିତା ।


ସ୍ୱଚ୍ଛନ୍ଦ ସ୍ୱାଧୀନ ଭାବେ ନିଜ ଗୋଡ

ସଳଖି ହେଉଛି ଠିଆ

ଗୃହ ଚାରି କୋଣେ ନୁହେଁ ସେ ବନ୍ଦିନୀ

ପଞ୍ଜୁରୀର ପୋଷା ଶୁଆ ।


ସେବା ଦେଶରକ୍ଷା ଜୀବିକା ନିର୍ବାହେ

ପରିଚାଳନା କ୍ଷେତ୍ରରେ

ଦକ୍ଷତା ଅନନ୍ୟ ପ୍ରଦର୍ଶନ ସିଏ

ସୁଯୋଗ ପାଇଲେ କରେ ।


ନୃତ୍ୟ ଗୀତ କ୍ରୀଡା ଅବା ରାଜନୀତି

ମହାକାଶ ଗବେଷଣା

ବଡ଼ ପାରଙ୍ଗମ ଆଧୁନିକ ନାରୀ

ଶିକ୍ଷିତା ସର୍ବ ସମ୍ପନ୍ନା ।


ଆମ ସଂସ୍କୃତିରେ ନାହିଁ ଲିଙ୍ଗ ଭେଦ

ଜାତି ବର୍ଣ୍ଣ ଦୁର୍ଭାବନା

ମହିୟସୀ ନାରୀ ଦୁର୍ଗା କାଳୀ ଲକ୍ଷ୍ମୀ

ସରସ୍ୱତୀ ସଦା ପୂଜ୍ୟା ।


ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ଦୟା କ୍ଷମାଶୀଳା ନାରୀ

ସୁକୋମଳ ସୁକୁମାରୀ

ବିକଶୁ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲେ ପ୍ରତିଭା ସୁଗୁଣ

ମହକୁ ମରତ ପୁରୀ ।


ସଂକୀର୍ଣ୍ଣ ସ୍ୱାର୍ଥକୁ ଭୁଲି ଆମେ ସର୍ବେ

ହାତକୁ ମିଶାଇ ହାତ

ସମତାଳେ ଆମେ ଚଳିବା ସଂସାରେ

ଗଢ଼ିବା ନୂଆ ଭାରତ ।

******



Rate this content
Log in