Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amit Bal

Inspirational

4.0  

Amit Bal

Inspirational

(୧୨)#ବୃଦ୍ଧ# ଉଦବୋଧନ କବିତା

(୧୨)#ବୃଦ୍ଧ# ଉଦବୋଧନ କବିତା

1 min
253


ଏବେ ଅସରନ୍ତି ଅପେକ୍ଷା ଆଉ ଆଶ୍ୱାସନାକୁ ନେଇ

    କ୍ଷଣ କ୍ଷଣ ବଞ୍ଚୁଥିବା ଯୋଦ୍ଧା ସିଏ

ଭାବି ଥିଲା ସବୁରି ମନରେ ସବୁଜିମା ଭରିଦେବି

     ଅଧୁନା ତାକୁ ପଚାରୁଛି ବା କିଏ ,


ହଁ ତମେ କିନ୍ତୁ ଦୁଃଖ କରନା ବୁକୁରେ ଚାପି ଯାତନା

     ରଙ୍ଗ ହୀନ ଆଜିର ଜୀବନ ନେଇ ,

ଅଭାବୀ ସଂସାରକୁ ପାରୁ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଦିଶା ତ ଦେଇଛ

     ପୁଣି ଏ ପଶ୍ଚାତାପ କୋଉଥି ପାଇଁ ,


ବୟସ ସମର୍ପି ଦେଲ ନିଜ ଦୁନିଆ ତିଆରିବାରେ

     ସ୍ଵାର୍ଥପର ହୋଇଣ ମାୟା ମୋହରେ,

ବଳକା ଜୀବନ ମାତୃଭୂମି ଲାଗି ଉତ୍ସର୍ଗି ତ ଦେଖ

   ଜାଣିବ କେତେ ଯେ ସନ୍ତୋଷ ସେଥିରେ ,


କାଟି ପକାଅ ଶିଥିଳତାର ଫାଶ କର୍ମର ବେଦୀରେ

     ସାଜ ଦେବବ୍ରତ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ପଥରେ

ଦେଖୁନ ସିନ୍ଦୂରା ଫାଟିଲାଣି‌ ଦୂର ଦିଗବଳୟରେ

    ବିଳମ୍ବ କାହିଁକି ଆଉ ଅନ୍ତିମ ଯୁଦ୍ଧରେ ,


ହୋଇପାର ତମେ ଶରୀରେ ବୃଦ୍ଧ ହେଲେ ମନରେ ନୁହେଁ

     ଆଜି ବି ତରୁଣ ,କର୍ମ ତେଜ କହେ

ମାତୃଭୂମି ସେବା ନାଆଁରେ ନିଜକୁ ସମର୍ପଣ କର

     ଦେଶ ପାଇଁ ଜୀଇଁ, ନାଁ ରଖ ଦେଶର ....... ।  



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational