Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhanraj Gamare

Action Inspirational

4  

Dhanraj Gamare

Action Inspirational

युक्तीवाद लढण्यात आहे..!

युक्तीवाद लढण्यात आहे..!

1 min
477


जीवनात एकदा तयारी ठेवा 

अन्यायाविरुद्ध लढण्याची ,

शौर्याने लढले पाहिजे

मग भीती नसावी मरण्याची .


युक्तीवाद आणि तर्कवादाने

आले पाहिजे लढता ,

संघर्ष करूनच जीवनात

आपल्याला येते जगता .


मेहनत आणि संघर्षाने

यशाचे शिखर गाठता येते ,

अशा शूरवीरांचा मग 

जग आदर्श घेते .


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Action