Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vinay Dandale

Abstract

3  

Vinay Dandale

Abstract

वास्तुपुरुष ....!

वास्तुपुरुष ....!

1 min
366



     वास्तु कशी ? 

       डेरेदार पिकलेल्या आंब्यांनी

       लदबदलेल्या झाडासारखी .... 


       वास्तुतली माणसं कशी ? 

       आंब्यातील मधुर , रवेदार 

        रसासारखी ....


        आणि , वास्तुपुरुष कसा ? 

        आंब्यातील कोयीसारखा ,,,, 

        सगळ्यांना एकत्रित जोडणारा 

        पण , सर्वांहुनी वेगळा ,,,, 

        विलग , ठाम , खंबीर 

        चिरेबंदी पर्वतासारखा ....!!!


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Abstract