Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamta Singh Devaa

Abstract Others

3  

Mamta Singh Devaa

Abstract Others

विवाह शिव - पार्वती का

विवाह शिव - पार्वती का

1 min
186


आज मंडप सजा है

अड़भंगी बाराती 

अड़भंगी काशी

शिव - पार्वती विवाह यहां है ,


शुभ मुहूर्त निकला है

आईं सर्वमंगला

भस्म है बिखरा

प्रेम भक्ति का तेज फैला है ,


विवाह रचाने आये महाकालेश्वर हैं

सर्वमंगला रूद्राणी

अंबिका शूलधारिणी

पार्वती पति बनने आये ओंकारेश्वर हैं ,


प्रेम परीक्षा सफल हुई है

महादेव स्वीकार कर

गिरिजा अंगीकार कर

सृष्टि पूरी मगन हुई है ।



Rate this content
Log in