Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Indu Jhunjhunwala

Inspirational

4  

Indu Jhunjhunwala

Inspirational

विश्वास ना टूटे

विश्वास ना टूटे

1 min
260


बंजर नहीं ये धरती, अभी बीज ना फूटे। 

बरसेगा देख सावन , बस सब्र ना छूटे । 

सांसों की डोर पतली है , तो क्या हुआ ऐ दोस्त,

मजबूत मन की प्यास , कहीं आस ना रूठे । 

तू रुकना नही ,झुकना हो झुक जाना , गम नहीं , 

आस-पास होने का, अहसास ना लूटे । 

सब साथी है , अकेला यहाँ कोई नही होता ,

रिश्तों के ताने-बाने हैं, बस हाथ ना छूटे। 

अभी रात है तो क्या हुआ , इन्दु तो साथ है ,

सूरज भी साथ होगा, विश्वास ना टूटे।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational