Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vaishnavi Mohan Puranik

Inspirational

4.5  

Vaishnavi Mohan Puranik

Inspirational

वीर तुम बढ़े चलो

वीर तुम बढ़े चलो

1 min
333


बढ़े चलो बढ़े चलो 

वीर तुम बढ़े चलो


हाथों में थामे हाथ

एकता का मंत्र साथ

बैर भाव भूल के चलो

बढे़ चलो---


ऊँची भरो उड़ान 

शौर्य का गाओ गान

प्रेम गीत गाते चलो

बढ़े चलो---


अज्ञानता दूर करो

ध्येय का ध्यान धरो

ज्ञान ज्योत जलाते चलो

बढ़े चलो


सत्य का जयघोष करो

लक्ष्य ये पूर्ण करो

संगठन गढ़े चलो

बढ़े चलो------


बढ़े चलो बढ़े चलो

वीर तुम बढ़े चलो



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational