Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vikrant Kumar

Abstract

4.5  

Vikrant Kumar

Abstract

उसने मांगी थी खुशी

उसने मांगी थी खुशी

1 min
345


उसने मांगी थी खुशी,

मैंने गम हजार दिए।


खुशियों से सजानी थी राहें उसकी,

गम ही गम बस बिखेर दिए।

उसने मांगी थी खुशी...


देखे थे जो सुंदर सपने,

सब तोड़ तार तार किए।

उसने मांगी थी खुशी...


कभी था जो नायक ख्वाबों का,

बन खलनायक जुल्म बेशुमार किये।

उसने मांगी थी खुशी...


देवता समझा था जिसे उसने,

उसी ने प्रेम के मंदिर बर्बाद किए।

उसने मांगी थी खुशी...


Rate this content
Log in