Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chhavi Srivastava

Classics

4.5  

Chhavi Srivastava

Classics

स्टोरी मिरर हमारा

स्टोरी मिरर हमारा

1 min
349


स्टोरी मिरर हमारा ,

 बुलंदियों पे पहुँचाने वाला प्लेटफार्म प्यारा I


लेखक यहाँ के न्यारे,

सारे जहाँ के प्यारे I


लेखक यहाँ के आज,

कल का भविष्य होंगे ,

स्टोरी मिरर का नाम पूरे विश्व में रोशन करेंगे I


हम सब के परिश्रम से ,

स्टोरी मिरर का नाम होगा I

सब लेखकों का भविष्य सवरेगा ,

दुनिया में नाम होगा I


स्टोरी मिरर हमारा ,

बुलंदियों पे पहुँचाने वाला प्लेटफार्म प्यारा I


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics