Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyanka Shrivastava "शुभ्र"

Abstract

3  

Priyanka Shrivastava "शुभ्र"

Abstract

सावन गीत

सावन गीत

1 min
36


सावन में बरसे ला फुहार ए सखी

मनवा झूमे ला हमार ए सखी

पनिया जामल खेतवा हमार

होखे लागल धनवां के रोपनी

पांकी डूबी गाई मल्हार ए सखी

सावन में बरसे ला फुहार ए सखी।


संगे संगे नाचे मोरवा हमार - ए सखी

दिनवां त बीतल रोपनी में हमार

सांझ के पाकी पकवान खइह ए सखी

सावन में बरसे ला फुहार ए सखी।


दिन बीतल ह चार देख,

झूमे धनवां के बिचरा मथवा उठाय ए सखी

लागे खेतवा में बिछल बा हरिहर चादर

मखमली चादर तनाय झूमें ए सखी

तनिके दिनवां में फूटिहें बाली

झूमि-झूमि बाली, गईहें मल्हार ए सखी

सावन में बरसे ला फुहार ए सखी।।




Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract