Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shubham mohurle

Romance

5.0  

Shubham mohurle

Romance

प्यार का दर्द

प्यार का दर्द

1 min
140


सारे गम को भूल के तेरे पास आई हूं मैं

तुझे चाहने तेरे पास आई हूं मैं ।


कैसी थी दूरी; कैसी मजबूरी

पास रहके भी , तेरी मेरी कहानी अधूरी

सारे संसार को पीछे छोड़ के आई हूँ मैं

तेरे ही लिए , तेरे पास आई हूँ मैं ।


तुझे रब ने बनाया , सिर्फ मेरे लिए

जैसा भी बनाया , वैसा तेरा-मेरा टाइम देखके

घरवालों से रिश्ता तोड़ आई हूँ मैं

मेरा प्यार जीतने के लिए, तेरे पास आई हूँ मैं ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance