Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

mintu kumar

Romance Others

3.2  

mintu kumar

Romance Others

प्रेम पत्र

प्रेम पत्र

1 min
12K



"प्रेम में रहकर प्रेम पत्र तो नही लिखा जाता

जो तुम दूर हो तो ये खता भी कर लेते है ।" न तो मेरे किसी पत्र का कोई जवाब आया

न आया कोई सन्देश

तुम यूँ ही बैठ आँगन में दाना देती रही लबरेज़

सोचती रही सुहाने पल को देत

मंद-मंद मुस्कान

गुनगुनाती , नाचती, छेड़ती कोई तान

छम-छम बजते तेरे पायल ,छोड़ जाते प्रेम निशान

इन्तजार करत, देखत दरवाजे-चौखट खिड़की मकान

अब तो कोई सन्देश भेज दे मेरी जान



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance