Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Neerja Sharma

Inspirational

3  

Neerja Sharma

Inspirational

ओस

ओस

1 min
231


 

ओस की इक बूँद जीवन की क्षणभंगुरता समझा गई,

न कर गुमान बंदे यह बात हम सब को समझा गई।

यह जग ,यह मोहमाया सब यहीं रह जाएगा 

समय अगर बीत गया तो पछताता रह जाएगा।

जो बीत गया उसका मलाल व गम न कर 

आज तुम्हारा बेहतर हो यही बस प्रयास कर ।



Rate this content
Log in