Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gautam Kumar

Tragedy

5.0  

Gautam Kumar

Tragedy

नींद

नींद

1 min
6.4K


काश, ये नींद भी

बिकती किसी बाज़ार में,

या किसी अपनों से ही

मिल जाती थोड़ी उधार में !


आज फिर पूरी रात

सोया नहीं है मैंने,

ये आँखें खुली रहती है

न जाने किसके इंतेज़ार में !


पैसा, दौलत, शोहरत

और नाम भी बहुत है,

आराम और शौक का

सामान भी बहुत है !


जब नींद नहीं आती

तब सोचता हूँ मैं,

क्यु नींद बेच कर खरीदी

ये सोहरत बेकार में !


काश, ये नींद भी

बिकती किसी बाज़ार में,

या किसी अपनो से

मिल जाती थोड़ी उधार में !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy