Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

shekhar kharadi

Inspirational Others

3  

shekhar kharadi

Inspirational Others

ममतामय स्नेह

ममतामय स्नेह

1 min
200


क्षण क्षण में मिला

ममतामय...

अद्भुत, अप्रतिम स्नेह

चुंबन, आलिंगन तृप्त

आत्मिक, अपनत्व से

निश्छल, निस्वार्थ, विस्तृत

न छल-कपट का व्यवहार

न दिखावे का ढोंग-वोंग

बस डांट, थपकी में

खट्टी-मीठी बातों में

मधुर अमी वर्षा मिलती ,

प्रणय से बढ़कर ये रिश्ता

हृदय से गहरा ये वास्ता

सहस्त्र बार पुष्पों अर्पित करूं

माँ के चरण स्पर्श पाकर ,

हो जाऊं धन्य जीवन भर ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational