Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

shekhar kharadi

Others

4  

shekhar kharadi

Others

प्रेम का स्पर्श

प्रेम का स्पर्श

1 min
266


इन फूलों में, इन खूश्बूओं में

मिला है प्रेम का स्पर्श

श्वास से शुद्ध होकर ,

हृदय से विस्तृत होकर

जीवन पथ सुगम बनाने ।


इन वनों में, इन झरनों में

दिखा है सौंदर्य का जल

नैनो से नैन मिलाकर ,

दृष्टि से दृश्य मिलाकर

बहा गहन शांति पाने ‌।


इन पेड़ पौधों में, इन धूप छांव में

खिला है हृदय का बगीचा

मन से तृप्ति पाकर ,

तन से शक्ति पाकर

अतुल्य आंनद बांटने ।


Rate this content
Log in