Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhinal Ganvit

Inspirational

4  

Dhinal Ganvit

Inspirational

माय डियर टीनेज

माय डियर टीनेज

1 min
407


ए मेरे बालक,

तुम 12 साल की उम्र मैं

एक फूल बनकर...

इस दुनिया में अपना कदम फैलाने वाले हो।


ए मेरे बालक,

तुम्हारी 12 साल की उम्र मैं

काटो की तरह...

जिन्दगी मै कई लोग तुम्हे परेशान करेंगे।


ए मेरे बालक,

तुम्हारी teeenage की उम्र मैं

सूरज की रोशनी की तरह...

इस जिन्दगी मै कदम बढ़ाना है।


ए मेरे बालक,

तुम्हारी teenage की उम्र मैं

तुम्हें अपना आत्मविश्वास जुटाकर...

जिन्दगी मैं कुछ खास बनकर दिखाना है।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational