Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Abstract Drama Tragedy

3  

V. Aaradhyaa

Abstract Drama Tragedy

खुद से परास्त हो गई

खुद से परास्त हो गई

1 min
186


उनको संभालने में इतना अस्त-व्यस्त हो गई,

मेरी जिंदगी न जाने कब अस्त व्यस्त हो गई !


सहज के रखना न आया ख्वाबों के महल को,

धीरे धीरे देखो हर दीवार इसकी ध्वस्त हो गई!


हर रोज छिड़ी नई जंग खुद से मेरे दिलबर ,

लड़ी इतना खूब मगर फिर भी परास्त हो गई !


लगा भी न था कि, मुझे किसकी जरूरत है ,

तकदीर से जो भी मिला उसी में मस्त हो गई !



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract