Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lucky Nimesh

Drama

2.5  

Lucky Nimesh

Drama

ज़मीं पर रह

ज़मीं पर रह

1 min
13.6K


जमीं पर रह फ़लक से दूर रहना

तू पैसो की चमक से दूर रहना

तुझे बर्बाद कर देगी यक़ीनन

मुहब्बत की कसक से दूर रहना !


तुझे अच्छा लगे वो काम ही कर

ज़माने के सबक से दूर रहना

ये तेरा गाँव भी अच्छा बहुत है

तू शहरों की सड़क से दूर रहना !


कहीं ऐसा ना हो तू चोट खा ले

कि शाखों की लचक से दूर रहना

नही अपना कोई तेरा जहां में

'लकी' अब इस सनक से दूर रहना !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama