Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mahima Gantayat

Inspirational Others

4.7  

Mahima Gantayat

Inspirational Others

जिंदगी बनाने वाले

जिंदगी बनाने वाले

1 min
428


उंगली पकड़ के जिसने मुझे चलना सिखाया ।

दुनिया के हर मुसीबतों से लड़ना सिखाया ।


रूठ जाऊं तो कभी मुझे मनाने के लिए जिसने खिलौनों का ढेर लगाया ।

लग जाए जो कभी चोट मुझे जिसने फॉरेन डॉक्टर को कॉल लगाया ।


दीवाली पर अपने लिए पुराना कुर्ता और मेरे लिए नया सलवार दिलाया ।

जिसने खुद दाल चावल खा कर मुझे पिज्जा खिलाया ।


खूबसूरत दुनिया को भगवान ने बनाया मेरी जिंदगी को खूबसूरत मेरे पापा ने बनाया ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational