Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Miss Komal Sanjay Sawalakhe

Action Fantasy Inspirational

4  

Miss Komal Sanjay Sawalakhe

Action Fantasy Inspirational

जीतना जरूरी हैं

जीतना जरूरी हैं

1 min
172


कुछ सपने है जो

सोने नही देते

कुछ अपने है

जो रोने नहीं देते

आँखे गर लग जाये 


और मेरा सपना टूट जाये

इस डर से कई राते नींद लगती नही

खोजना चाहती हु करोड़ो की भीड़ में

मैं अपने आप को कही

मंज़िल है धुंधली


पर हौसले बुलंद है

रास्ते नही आसान

पर जीतना जरूरी है

सारे अधूरे बातों में बस यही बात पुरी है

जीतना बहुत जरूरी हैं।


Rate this content
Log in