Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rashmi Sinha

Comedy

4  

Rashmi Sinha

Comedy

होली की ठिठोली

होली की ठिठोली

1 min
375



पापा इनके बड़े रसिया,

चाचा लफंगों के सरदार

आई लव यू, आई लव यू

हरदम बोलें

झूठा इनका प्यार

बोलो सा रा रा रा र


मम्मा की पापा से पटी नही,

दिखावे का प्यार

फेसबुक की गलियों में,

ढूंढ रही हैं यार--

बोलो सा रा रा र र


दाढ़ी मूंछ आई नही अभी,

खून में घुले फ्लर्टिंग के संस्कार

कैरियर वैरियर बनाये बिना,

ढूंढ रहे है प्यार---

जोगीरा सा रा रा रा र


बहन की पूछो नही,

द्रौपदी की वंशज है,

बॉय फ्रेंड्स के नाम से,

5,5 से प्यार

जोगी जी धीरे धीरे।


Rate this content
Log in