Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SANGRAM SALGAR

Comedy

3  

SANGRAM SALGAR

Comedy

गलती से दोस्ती हो गई

गलती से दोस्ती हो गई

1 min
157


चाँद को भी तारों का साथ था

शाम को महसूस करके 

हम तो यूँ हीं बैठे थे

और उनसे गलती से दोस्ती हो गई 


अनजान थे,

लेकिन दिल कहां मानता था

उनको बातें करने से डरते थे

वही बात मन में ही छुपा लेते थे 


अपना तो कोई नहीं था

बस फोन का सहारा था

उसने ही आके हाथ थामा था

बातें करते करते उनकी आदत हो गई 

पताही नहीं चला

गलती से ही कब इतनी 

प्यारी सी दोस्ती हो गई.


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Comedy