Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gangotri Priyadarshini

Inspirational

2  

Gangotri Priyadarshini

Inspirational

एक ऐसा भारत

एक ऐसा भारत

1 min
90


है यह भारत वर्ष महान

जहां हो रहा सदा राम गुन गान

श्रेष्ठ पुरुष पुरुषोत्तम

वे मानव जाती के कहलाए

समग्र विश्व को आदर्श ,सत्य का मार्ग दिखलाए ।

धर्य असीम बिनय भाव 

विश्व भातृत्य अखंडता का ज्ञनालोक दिखाएं

प्रतिज्ञां कर्तव्य पालन अपरम्पार

ऐसा भारत वर्ष राम राज्य हमार ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational