Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Reetu Devi

Inspirational

4  

Reetu Devi

Inspirational

बढ़े चलो

बढ़े चलो

1 min
275


बढ़े चलो, बढ़े चलो

प्रयोजन वास्ते चलो

देख पहाड़ न झुकना

डरकर न कभी मुड़ना

जीवनी है संघर्ष

करना हमें उत्कर्ष

कदम बढ़ाना डटकर

रहना सदैव हँसकर

करना हमें उत्कर्ष।

कदम बढ़ाना डटकर,

रहना सदैव हँसकर।

हिम्मत कभी न खोना,

लक्ष्य की बीज बोना।

सुन फिजूल की बातें,

तोड़ न लेना नातें।

किसी बाट तो फूल,

कहीं चुभते हैं शूल।

घबराना नहीं कभी,

रहना खुश तम में भी।

बढ़े चलो, बढ़े चलो

प्रयोजन वास्ते चलो।

        


Rate this content
Log in