Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Classics

3  

Shyam Kunvar Bharti

Classics

भोजपुरी कजरी 9 – भंगिया हमसे न

भोजपुरी कजरी 9 – भंगिया हमसे न

1 min
284


भोला खाला भाँग गोला ।

कहेला गौरा तनी घोरा।

हथवा मे दर्द बड़ी होला।

भंगिया हमसे न घोटाला न।


औघड़नाथ भूतनाथ तू कहाला।

पीयेला भोला जहर के प्याला।

बैठी बसहा तू कहा जला। 

भंगिया हमसे न घोटाला न।


मथवा पर चन्दा चम चम चमके।

गरवा मे नाग फन फन फनके।

बाबा भोला तू कहाला ।

भंगिया हमसे न घोटाला न ।


हथवा त्रिसुल औरी डमरू शोभे ।

भस्म बंदनवा हिया मुंडमाला मोहे ।

हर हर गंगा जटवा निकाला ।

भंगिया हमसे न घोटाला न।


बाबा बैद्द्नाथ बाड़ा स्वामी हमार।

कासी विश्वनानाथ अंतर्यामी संसार।

मथवा बीच भोला नैन विसाला।

भंगिया हमसे न घोटाला न।


विनती भारती सुना बोलेनाथ ।

जहर दुखवा मिटावा नागनाथ ।

तुही जगवा सगरो पुजाला ।

भंगिया हमसे न घोटाला न ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics