Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Classics

3  

Shyam Kunvar Bharti

Classics

भोजपुरी छठ गीत- ये छठी मईया

भोजपुरी छठ गीत- ये छठी मईया

1 min
530


कईसे करी हम बिधनिया ये छठी मईया ।

आवेना केवनों नियमीया ये छठी मईया ।

केकेरा से पुछी हम छठी के नियमवा ।

तोहसे हमके चाही सुख के वरदनवा ।

कहवा पाई डहंगी उखिया ये छठी मईया ।

ठोरवा मारे केरवा सुगवा कईसे भगाई हम ।

केरवा घवदीया माई कहवा पाई हम ।

कहवा मंगाई बांस डलिया ये छठी मईया ।

गउआ हमार नदी पोखरो ना लऊके ।

कुंटी कईसे गेहूया ओखरो ना लऊके ।

जाई कइसे घाट नदिया ये छठी मईया ।

सासु जी पुछब आफ्न ननदो से पुछब ।

भऊजी से पुछब सगरो नगरो से पुछब ।

करब निर्जल उपवसिया ये छठी मईया ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Classics