Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

parag mehta

Abstract

5.0  

parag mehta

Abstract

बेहतर!!!!

बेहतर!!!!

1 min
395


मैं खामोश ही रहूं 

तो बेहतर होगा !

ना शोर हो किसी भोर

तो बेहतर होगा !

अब अगर यूँ जुदा रहने में

तेरी ख़ुशी है बसी !

तो तेरी मुस्कान की खातिर

यही बेहतर होगा !

कुछ दो बोल तुम्हारे

कुछ दो बोल हमारे !

ना तुम कह पाए

ना मैं सुन पाया !

सोच कर सोचा तो जाना

ना कुछ खोया , ना ही पाया !

अब क्या ही रखा है

इन अनकहे किस्सों में !

साथ हो ना हो

क्या ही फर्क पड़ता है !

बस कहीं किसी ख्याल में

कभी आ गया मैं !

और मुस्करा दिए तुम

तो ज़रूर बेहतर होगा !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract