Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gzala Shiddiqui

Abstract

5.0  

Gzala Shiddiqui

Abstract

ऐसा सोचा न था

ऐसा सोचा न था

1 min
303


सफर ए जिंदगी में फिर टकराएंगे हम कहीं

सोचा न था।


अचानक सामने देखकर मुझको तुम इतना हैरान होगे

सोचा ना था।


किस्मत हमें फिर कभी जिंदगी में यूं मिलाएगी दोबारा

सोचा न था।


ख्वाब से लगेंगे जुदाईयों के दिन भी कभी

सोचा न था।


यूं साथ मिलकर हम दोनों खुदा का शुक्र अदा करेंगे

सोचा ना था।


आंसुओं से मिट जाएंगे सारे सदियों के शिकवे गिले

सोचा न था।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract