Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Trushna Das

Inspirational

4.5  

Trushna Das

Inspirational

ଆତ୍ମା

ଆତ୍ମା

1 min
346


ଶରୀରରେ ବନ୍ଧା ମୋ ଏ ଆତ୍ମା 

ଲାଗୁଛି ମୋତେ ଏ ମୋ ଶରୀର ଏକ ପିଞ୍ଜରା 

ଆତ୍ମା ତ ଏକ ମୁକ୍ତ ଚଢେଇ ସଦୃଶ୍ୟ ପରା 

ବନ୍ଧା ହୋଇଛି ଏ ପିଞ୍ଜରା ରୂପୀ ଶରୀରରେ ପରା। 


ଆତ୍ମାର ମନ ଉଡିବାକୁ ଖୋଲା ଆକାଶରେ

ହେଲେ ଏ ଶରୀର ଧରି ରଖିଛି ଏହି ଧରା ପୃଷ୍ଠରେ 

ଏ ଶରୀର ଦିନେ ନା ଦିନେ ହୋଇବ ମର 

ହେଲେ ଏ ଆତ୍ମା ଯେ ସବୁଦିନ ପାଇଁ ଅମର।


ଗଙ୍ଗା ଜଳରେ ଗାଧୋଇଲେ ଶରୀର ହୁଏ ପବିତ୍ର 

ନିଜ କର୍ମ ଦ୍ୱାରା ହିଁ ଏ ଆତ୍ମା ହୋଇ ଥାଏ ପବିତ୍ର

ଏ ଧରା ପୃଷ୍ଠରେ ଶରୀର ଆଉ ଆତ୍ମା ପାଇ ଥାନ୍ତି ସୁଖ ଓ ଦୁଃଖ ଏବଂ କଷ୍ଟ 

ସେଥିରେ ନ ଥାଏ ଭୁଲ ଶରୀରର

ଏହା ହେଉଛି କର୍ମଫଳ ଆତ୍ମାର। 


ଆତ୍ମାର କର୍ମଫଳରୁ ହୋଇ ଥାଏ ସ୍ୱର୍ଗପ୍ରାପ୍ତ

ତ ତାହା ବେଳେ ବେଳେ ଦେଇ ଥାଏ ଯନ୍ତ୍ରଣା ନର୍କର

କର୍ମ ଦ୍ଵାରା ମୁକ୍ତି ହୋଇ ଥାଏ ଆତ୍ମାର। 


ସେଥିପାଇଁ ଭଗବାନ କହିଛନ୍ତି ନିଭାଇ ଚାଲ ଦାୟିତ୍ୱ ଆପଣାର

ଆଉ କରିଚାଲ କର୍ମ ନିଜର

ନ କରି ଆଶା ଫଳର

ରଖିବାକୁ ହିସାବ ପାପ ପୂଣ୍ୟର 

ସଦା ତତ୍ପର ହୋଇ ବସିଛନ୍ତି ଈଶ୍ୱର 

ଦେବାକୁ କର୍ମଫଳ ଆତ୍ମାର।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational