ଆଉଥରେ
ଆଉଥରେ
ସ୍ୱପ୍ନ ପରି ଲାଗୁଛି,
ସେଦିନର ଟିକେ ଦେଖା ତମସହ
କେଇଟା ମୁହୂର୍ତ୍ତ ର ଆଖି ମିଶାଇ ଚାଲି ଗଲ
ପୁଣିଥରେ ଆସନ୍ତନି
ମିଛରେ ହେଉପଛେ
ମୋ ମନକୁ ସତସତିକା
ଖୁସୀ ମିଳନ୍ତା
ଆଉକିଛି ଦିନ
ସ୍ୱପ୍ନ ରେ ,ତମସହ ବଞ୍ଚି ହୁଅନ୍ତା
ସ୍ୱପ୍ନ ପରି ଲାଗୁଛି,
ସେଦିନର ଟିକେ ଦେଖା ତମସହ
କେଇଟା ମୁହୂର୍ତ୍ତ ର ଆଖି ମିଶାଇ ଚାଲି ଗଲ
ପୁଣିଥରେ ଆସନ୍ତନି
ମିଛରେ ହେଉପଛେ
ମୋ ମନକୁ ସତସତିକା
ଖୁସୀ ମିଳନ୍ତା
ଆଉକିଛି ଦିନ
ସ୍ୱପ୍ନ ରେ ,ତମସହ ବଞ୍ଚି ହୁଅନ୍ତା