Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KUMUDA CHANDRA DALEI

Comedy Inspirational

2  

KUMUDA CHANDRA DALEI

Comedy Inspirational

ଶୁଣ ହେ ଭଉଣୀ ଭାଇ

ଶୁଣ ହେ ଭଉଣୀ ଭାଇ

1 min
1.4K


ଖରା ମାରେ ଚାଇଁଚାଇଁ

ସକାଳ ପହରୁ ସଞ୍ଜ ବେଳା ଯାଏଁ

ବାହାରକୁ ନୁହେଁ ଯାଇ l

ପବନର ନାହିଁ ଦେଖା

ଦେହରୁ ବହୁଛି ଝାଳ ଗମଗମ

ଶୁଖାଇ ପାରୁନି ପଙ୍ଖା l

ବିଦ୍ୟୁତ୍ ହୋଇଲେ କାଟ

ଇନର୍ଭେଟର ଗୋଟେ ଆଣିବାର ପାଇଁ

ନିତି ଘରେ ବସେ ହାଟ l

ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ମାସ ଗୁଳୁଗୁଳି

ଝାଳରେ ପୋଷାକ ଓଦା ସରସର

ଘିମିରି ଗଲାଣି ଫଳି l

ବର ଗଛ ମୂଳେ ବସି

ଘରଣୀ କହିଲେ ରହି ହେଉନାହିଁ

ରୁଣ କରି ଆଣ ଏ ସି l

ତାଙ୍କୁ ମୁଁ ଦେଲି ବୁଝାଇ

ପଞ୍ଚ ଭୂତର ଏ ଶରୀର ଆମର

ସବୁ ସହିବାର ପାଇଁ l

ପ୍ରକୃତି ସହିତ ଯିଏ

ନିଜ ଶରୀରକୁ ଜଡିତ କରଇ

ନିରୋଗ ରହଇ ସିଏ l

ଘରଣୀ ଟୁଙ୍ଗାରି ମୁଣ୍ଡ

ସମର୍ଥନ କରି କହିଲେ ଏଥର

ଆଉ ଖୋଲିବନି ତୁଣ୍ଡ l

ଶୁଣ ହେ ଭଉଣୀ ଭାଇ

ପ୍ରକୃତିର କ୍ରିୟାକଲାପରେ କେବେ

ବିପରିତ କର ନାହିଁ l

ସର୍ବେ ହେବା ସଚେତନ

ପୁରୁଷ, ପ୍ରକୃତି ସନ୍ତୁଳନ ଥିଲେ

ନ ଆସେ ବିପଦ ଜାଣ l

ସଭିଏଁ ନେବା ସପଥ

ପ୍ରକୃତି ସୁରକ୍ଷା ଆମର ଦାୟିତ୍ଵ

କର ପ୍ରଦୂଷଣ ମୁକ୍ତ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy