Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kawaljeet Gill

Romance

2  

Kawaljeet Gill

Romance

कितनी मोहब्बत

कितनी मोहब्बत

1 min
581


एक गीत सुनाता हूँ तुमको अपने दिल

के राज सुनाता हूँ तुमको

कितनी मोहब्बत है तुमसे चलो

आज बताता हूँ तुमको ।


चाँद सितारों से भी पूछ लो तुम

कितना प्यार है तुमसे

इन हवाओं से इन झोंको से भी पूछ

लो कितनी मोहब्बत है तुमसे ।


दिल हमारा तेर नाम से सिर्फ धड़कता है

मेरी पहली ना सही आखरी मोहब्बत हो तुम

एक बार तो सुन ले तू मेरी सदा कितनी

मोहब्बत है तुमसे ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance