Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gunanidhi Samal

Inspirational

3  

Gunanidhi Samal

Inspirational

ଯୋଗ

ଯୋଗ

1 min
11.5K


ଆସ ମୋ ପ୍ରବାସୀ ଓଡ଼ିଆ ଭାଇ

କ୍ୱାରେଣ୍ଟାଇନରେ ଅଛଯେ ଶୋଇ ।

କରିବା ଯୋଗରେ ଉଠ ସମସ୍ତେ

ଏକା ଏକା ଆଉ ବସିବା କେତେ ।


ଉଠିବା ରେ ନିତି କାଳି ଅନ୍ଧାରୁ

ସୁରୁଯ ଉଦୟ ହେବା ଆଗରୁ ।

ନିତ୍ୟକର୍ମ ସାରି ସବୁ ଆସିବା

ଆସନ ପକାଇ ଯୋଗ କରିବା ।


ନାନା ଆସନରେ କରିବା ଯୋଗ

ଯୋଗଦ୍ୱାରା ଦୂର ହୋଇବ ରୋଗ ।

କରିବା ଆସନ ଓ ପ୍ରାଣାୟମ

ବାଳସୁର୍ଯ୍ୟଙ୍କୁ କରିବା ପ୍ରଣାମ ।


ସକାଳ ପବନ ଦେହକୁ ହିତ

ଚଳ ଚଞ୍ଚଳ ହେବ ଗୋଡ଼ହାତ।

ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କୁ ଅନାଇ ଟେକିବା ହାତ

କହିବା ଉଦ୍ଧାର ଜଗତ ନାଥ ।


ସଞ୍ଜ ଗଡ଼ିଗଲେ ପଢିବା ଗୀତା

ଆପଣା ମଧ୍ୟେ ରଖିବା ଦୂରତା ।

କରିବା ଭୋଜନ ଆନନ୍ଦ ମନେ

ମାଆ ଅନ୍ନପୂର୍ଣ୍ଣା ଙ୍କୁ ରଖି ଧ୍ୟାନେ ।


ଶୋଇବାକୁ ଯିବା ବିଭୂ ସୁମରି

କରୁଣା କରିବେ ବାଙ୍କ ବିହାରୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational