Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhas Kumar mohapatra

Inspirational

3  

Prabhas Kumar mohapatra

Inspirational

ଯୌନ କର୍ମୀ

ଯୌନ କର୍ମୀ

1 min
196



ସମାଜ ଆଖିରେ ସେ ଘୃଣ୍ୟ ଅସ୍ପୃଶ୍ୟ

କାହିଁକି ? କେଉଁଥି ପାଇଁ ?

କଣ ଭୁଲ ତାର ? ଦେହକୁ ବିକିବା ?

ଆଉ କିବା ଅଛି ଥାଇ ?


ଚାଖଣ୍ଡେ ପେଟକୁ ଦାନା ଗଣ୍ଡେ ଦେବା

ଲାଗି କରେ କାର୍ଯ୍ୟ କିସ ?

ଯୌନଙ୍କାକ୍ଷୀ କାମ ମେଣ୍ଟି ବାକୁ ଭୋକ

କିବା ତାର ଅବଶୋଷ


ଜୀବନ ଜୀବିକା ଏକଇ କି ପନ୍ଥା

ନିଲାମ ନିଜ ଶରୀର ?

ଏଥି ଲାଗି ଦାୟୀ ସେ ? ଅବା କିଏକି?

ଅବା ନର ସମାଜ ର?


କିନ୍ତୁ , ହିଁ , ନାଇରେ ? ଉତ୍ତର ଆସଇ

ଆମ୍ଭେ ଦାୟୀ ମଧ୍ୟ ଜାଣ ?

ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷେ ପରକ୍ଷେ ଭାବରେ ଯୋଡ଼ିତ

ସଜେଇବାକୁ ଯୌନ ଗଣ ?


ଏମିତି ଅନେକ ଯୁବତୀରୁ ନାରୀ

 ଗଣିକା ହୋଇ ଯାଆନ୍ତି ।

ବେଶ୍ୟା କୋଠୀ ଖଟେ ସୁନାଛି ପଲଙ୍କେ

ମାଳିସାହି ଶଯ୍ୟେ ଥାନ୍ତି ।।


ଘଣ୍ଟାରେ ହଜାର ମିଳଇ ବଜାର

ଦେହକୁ ସେ ବିକ୍ରିକରି ।

ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ପିଣ୍ଡ ହେଉଥାଏ ଦଣ୍ଡ

ଆଖି ଲୁହ ବୋହେ ଝରି ।।


ତା ପାଇଁ ସମାଜ ଅଛି ସୁରକ୍ଷିତ

ଯୌନଙ୍କାକ୍ଷୀ ନର ଠାରୁ ।

ରକ୍ଷକ ସାଜି ସେ ଭଗ୍ନୀ ମାଆ ରକ୍ଷେ

ଜୀଁଏ ନିତି ମରୁ ମରୁ ।।


ତଥାପି ଉପାୟ ନାହିଁ ପ୍ରତିକାର

ତା ପାଇଁ ସମାଜେ କିଛି ।

ଚାଖଣ୍ଡେ ପେଟକୁ ଦାନ ଦେବା ଲାଗି

ନିଶି ଦିନେ ମରୁଅଛି ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational