Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଯାଯାବର ଜୀବନ

ଯାଯାବର ଜୀବନ

1 min
212



ଘୂରି ବୁଲୁ ଅଛି ଯାଯାବର ହେଇ

ନାହିଁ ତ ଠିକଣା ମୋର

ଯୁଆଡେ ତ ଯାଏ ସେଇଠି ତ ରହେ

ସେଇ ତ ମୋହର ଘର ।


ଦୁଃଖ ତ କରେନି ଖୁସି ବି ହୁଏନି

ହସ ବି ଝରେନି ମୋର

ହଜି ତ ଯାଇଛି ପଥର ଠିକଣା 

ବାଟ ଅପନ୍ତରା ଦୂର ।


ବଣ ପାହାଡର ଘେରେ ବୁଲୁ ଥାଏ

ପିଏ ଝରଣାର ନୀର

ବଣର ଫଳରେ ଉଦର ପୋଷଇ

କରେ ମୁଁ ତାକୁ ଆହାର ।


ଅତୀତର ଯାଯାବର ଜୀବନଟା

ମନେ ପଡେ ଆଜି ମୋର

ଜୀବଜନ୍ତୁ ସଙ୍ଗେ ନେଇ ରହୁଥିଲୁ

କେତେ ବନ ନଦୀ ତୀର ।


ସେ ସ୍ଥାନର ଖାଦ୍ୟ ଶସ୍ଯ ସରି ଗଲେ

ଯାଉ ସେଠୁ ବହୁ ଦୂର

କେତେବେଳେ ମରୁଦ୍ୟାନ କୂଳେ ରହି

କରୁ ବି ସେଠି ବିହାର ।


ଆକାଶର ଛାତ ତଳେ ରହି ଥାଉ

ସେଇତ ସରଗପୁର

ଜହ୍ନ ଆଲୁଅର ଖରା ଛାଇ ଖେଳେ

ହସେ ତ ଆମ ସଂସାର ।


ଧନ ସମ୍ପତ୍ତିର ମୋହ ମାୟା ନାହିଁ 

ନ ଥିଲେ କେ ସ୍ବାର୍ଥପର

ସ୍ନେହ ମମତାର ଏକତାର ଡୋରେ

ହସେ ଆମ ପରିବାର ।


ବଣ ଜଙ୍ଗଲ ତ ଆମର ଜୀବନ

 ସିଏ ତ ମା ଆମର

ମନୋବଳ ଦିଏ କର୍ମ ତ ଯୋଗାଏ

ଏଇ ସ୍ରୋତସ୍ବନୀ ଧାର ।


କେତେ ଶାନ୍ତି ଥିଲା ଖୁସି ମିଳୁ ଥିଲା

ଝରୁଥିଲା ସ୍ନେହ ଝର

ଏକାଠି ହେଇଣ ରହୁଥିଲୁ ଆମେ

ହେଇ ଗୋଟେ ପରିବାର ।


ଦଳ ଦଳ ଯାଇ ସାଥି ହେଇ ରହୁ

ଝୁସି ଝରେ ନିରନ୍ତର 

ନା ଋଣ କରୁ ନା ଋଣ ଆଣୁ ନା

ସଂସାରଠୁ ହେଉ ଦୂର ।


ଆଖିର ଆଗରେ ରହି ଥାଏ ଆମ

ଏଇତ ଟିକି ସଂସାର 

ସେମାନେ ଆମର ଆମେ ବି ତାଙ୍କର

ସାହା ହେଉ ପରସ୍ପର ।


ସମୟ ସ୍ରୋତରେ ସବୁ ହଜିଗଲା

ରହିଲେନି କେ ନିଜର

ଯାଯାବର ଏଇ ମଧୁର ଜୀବନ

ଆଜି ସେ ସ୍ବପ୍ନ ସହର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract