Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sumanta behera

Romance

3  

sumanta behera

Romance

ଯାଇନି ତ ପ୍ରେମ ହୋଇ

ଯାଇନି ତ ପ୍ରେମ ହୋଇ

1 min
214


ସାଗର କୂଳରେ ଫଟୋ ମୁଁ ଉଠାଇ 

    ଦେଖିଲି ଘରକୁ ଆସି ।

ମୋର ପାଖେ ତୁମେ ଠିଆ ହୋଇ ସଖି 

  ଲାଗୁଥିଲ ଭାରି ଖୁସି ।।


ଉଠାଇ ଥିଲି ମୁଁ ଏକା ଏକା ଫଟୋ

  କେମିତି ଏହା ଯେ ହେଲା ।

ମୋର ପାଶେ ଆସି ତୁମେ ଥିଲ ବୋଲି 

  ଜାଣି ମୁଁ ନଥିଲି ଭଲା ।।


ଦେଖିଲି ଫଟୋ କୁ ଲାଖିଗଲା ଆଖି 

  ମନ ବି ଆନନ୍ଦ ହେଲା ।

ସେଇ ସମୟ ରେ ବନ୍ଧୁ ମୋର ଆସି 

  ତୁମର ସନ୍ଦେଶ ଦେଲା ।।


କହୁଥିଲା ସିଏ ଅନ୍ୟ ସହରକୁ 

  ଯାଇଅଛ ତୁମେ ବୋଲି ।

ଦେଖିଲି ଫଟୋ ଟି ବାରମ୍ବାର ମୁହିଁ 

  ଏହି କଥା ଟିକୁ ଶୁଣି ।।


ଫଟୋ ଟିରେ ଆଉ ତୁମେ ଗୋ ନଥିଲ 

    ଏକା ବସିଥିଲି ମୁହିଁ ।

ପ୍ରଥମ ଥର ମୁଁ ସେଇ ଫଟୋଟିରେ 

  ତୁମକୁ ଦେଖିଲି କାହିଁ ।।


ସତରେ ଏମିତି କେମିତି ହୋଇଲା

  ପାରୁନାହିଁ ଜାଣି ମୁହିଁ

ଏବେ ମୁଁ ଭାବୁଛି ତୁମ ସହ ମୋତେ 

  ଯାଇନି ତ ପ୍ରେମ ହୋଇ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance