Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhas Kumar mohapatra

Classics Inspirational

4  

Prabhas Kumar mohapatra

Classics Inspirational

ଉତ୍କଳର ବିଜୁ

ଉତ୍କଳର ବିଜୁ

1 min
255



ଦୁଃସାହସୀ ନର ଗୁରୁ ବିମାନର

ଆକାଶ ଛୁଆଁ ମଣିଷ ।

ଦେଶ ସ୍ବାଧୀନରେ ସଂଗ୍ରାମୀ ଭାବରେ

ବିଚକ୍ଷଣ ସେ ପୁରୁଷ ।।


ସ୍ୱାଧୀନତା ପାଇଁ ହୋଇଲେ ବରଣ

କାରାଗାର ଗୃହ ମଧ୍ୟେ ।

ଡାକଟା ବିମାନ ନେଇ ମହାଜନ

ଇଣ୍ଡୋନେସିଆ ର ମଧ୍ୟେ।।


ଉଦ୍ଧାରିଲେ ବିଜୁ ଉପରାଷ୍ଟ୍ରପତି

ମନ୍ତ୍ରୀ ଡଚ୍ କବଳରୁ।

ଆକାଶେ ଉଡ଼ାଇ ଦିଲ୍ଲୀକୁ ଆଣିଲେ

ରକ୍ଷା କରି ବିପଦରୁ ।।


ସୁକର୍ନୁ ନିର୍ଦ୍ଦେଶେ ମନ୍ତ୍ରୀ ସାହାରିୟା

ମହମ୍ମଦ ହଟ୍ଟ ଭାଇ ।

ଆନ୍ତର୍ଜାତିକରେ ଆଲୋଚନା କଲେ

ତାର ସ୍ୱତନ୍ତ୍ରତା ନେଇ ।।


ଆଲୋଚନା ହେଲା ନେହେରୁ ସହିତ

ପଟ୍ଟେଲ ଭାଇ ସହିତ।

ଆନ୍ତ୍ରାର୍ଜାତିକ ସ୍ତରେ ଡଚ୍ ବିରୁଦ୍ଧେ

ଖେଳିଗଲା ଜନ ମତ ।।


ଡଚ୍ କବଳରୁ ବିଜୁଙ୍କ ପାଇଁ କି

ଇଣ୍ଡୋ ହୋଇଲା ସ୍ଵାଧୀନ ।

ଭୂମପୁତ୍ର ହେଲେ ଇଣ୍ଡୋନେସିଆର

ଲୋଭିଲେ କେତେ ସମ୍ମାନ ।।


ସବୁ ତ୍ୟାଗ‌ କରି ଦମ୍ପତି ଯେ ଦୁଇ

ଫେରିଥିଲେ ଯେ ଉତ୍କଳ ।

ସ୍ୱର୍ଣ୍ଣାକ୍ଷରେ ଲେଖା ଇଣ୍ଡୋରେ ହୋଇଲା

ସନ୍ତାନ ବୀର ଉତ୍କଳ ।।


ରାଜନୀତିରେ ସେ ଭୀଷ୍ମ ପିତାମହ

ଓଡ଼ିଶା ପାଇକି ଥିଲେ ।

ସେ ଜନସେବାରେ ସର୍ବୋଚ୍ଚ ଶିଖରେ

ସମାଜ କର୍ମୀଟେ ଥିଲେ ।।

 

ବନ୍ୟା ବାତ୍ୟା କାଳେ ଅଭିନବ ପାୟେ

କରିଥିଲେ ଜନ ସେବା ।

ଆକାଶ ମାର୍ଗରୁ ଖାଦ୍ୟ ପୁଡ଼ିଆକୁ

ଜନତା ଭୂଲିବ କିବା ।।


ମୁଖ୍ୟମନ୍ତ୍ରୀ ରୂପେ ବିଶ୍ଵ ବଜାରରେ

ଉତ୍କଳର ନାମ ପାଇଁ ।

ପାରାଦ୍ଵୀପ ବନ୍ଦର କଲେ ନିର୍ମାଣ

ଆର୍ଥିକ ବିକାଶ ନେଇ ।।


ଉତ୍କଳ ମାଆର ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନ

ନଥିଲା ନିକଟେ ଭୟ ।।

ଅସମ୍ଭବର ସେ ସମ୍ଭବ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ଵ

ପରାଜୟରୁ ସେ ଜୟ ।।



Rate this content
Log in