Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Abstract

4  

Ajit Kumar Raut

Abstract

ЁЯТРрмЙрмдрнНрмХрм│ рмжрм┐рммрм╕рм░ рморм╣рмдрнНрмдрнНрм╡ЁЯТР

ЁЯТРрмЙрмдрнНрмХрм│ рмжрм┐рммрм╕рм░ рморм╣рмдрнНрмдрнНрм╡ЁЯТР

1 min
288



рмУрмбрм┐рм╢рм╛ рмжрм┐рммрм╕ рмЙрмдрнНрмХрм│ рмжрм┐рммрм╕


рмЖрмирмирнНрмж рмжрм┐рммрм╕ рмПрм╣рм┐,


рморм╣рм╛рмкрнВрм░рнБрм╖рмЩрнНрмХ рм╕рнНрморм░рмг рмжрм┐рммрм╕


рмХрнНрм░рнАрмдрм┐ рм░рмЦрм┐рмЫрмирнНрмдрм┐ рм╕рнЗрм╣рм┐редрнзред


рмПрмХ рмЕрмкрнНрм░рнЗрм▓ рм░ рмЙрмгрнАрм╕ рмЫрмдрм┐рм╢


рм╣рнЛрмЗ рмерм┐рм▓рм╛ рм░рм╛рмЬрнНрнЯ рмПрм╣рм┐,


рм╕рнНрммрмдрмирнНрмдрнНрм░ рмЧрнМрм░рмм рмдрнЗрммрнЗ рморм┐рм│рм┐рмерм┐рм▓рм╛


рм╕рнНрммрмдрмирнНрмдрнНрм░ рм░рм╛рмЬрнНрнЯрмЯрм┐ рмПрм╣рм┐редрниред


рмЬрмЧрмирнНрмирм╛рме рмнрнВрморм┐ рмкрнНрм░рмнрнБрмЩрнНрмХрм░ рмнрнВрморм┐


рмЬрмЧрмд рмХрм░рнНрмдрнНрмдрм╛рм░ рмнрнВрморм┐


рммрмбрм╝ рмжрнЗрмЙрм│рм░рнЗ рммрм┐рм░рм╛рмЬрморм╛рмирм╕рнЗ


рмкрнНрм░рмнрнБрмЩрнНрмХрм░ рмПрм╣рм┐ рмнрнВрморм┐редрнйред


рмкрнМрм░рм╛рмгрм┐рмХ рмЧрм╛рмерм╛ рмкрнВрм░рмгрм╛ рм╕рмВрм╕рнНрмХрнГрмдрм┐


рмЬрм╛рмЧрмдрмХрнБ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмжрм┐рмП,


рмХрм│рм┐рмЩрнНрмЧ рмирм╛рморм░рнЗ рммрм┐рмХрнНрм╖рнНрнЯрм╛рмд рмП рмнрнВрморм┐


рмЕрм╢рнЛрмХрмЩрнНрмХрнБ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмжрм┐рмПредрнкред


рмзрм░рнНрмо рмкрм░рм╛рнЯрмг рмП рмУрмбрм┐рм╢рм╛ рмнрнВрморм┐


рмХрнЛрмЯрм┐ рмкрнНрм░рмгрнАрмкрм╛рмд рморнЛрм░


рмЙрмдрнНрмХрм│ рмжрм┐рммрм╕рнЗ рмЙрмдрнНрмХрм│ рмЙрмирнНрмирмдрм┐


рмХрм╛рмормирм╛ рмХрм░рнЗ рмнрнВрморм┐рм░редрнлред


рммрм┐рмЪрнНрмЫрм┐рмирнНрмирм╛рмЪрм│рм░рнБ рмУрмбрм┐рмЖ рмнрм╛рмЗрморнЛ


рмЖрмирмирнНрмж рм╣рнБрмЕрмирнНрмдрм┐ рм╕рм░рнНрммрнЗ,


рмЙрмдрнНрмХрм│ рмжрм┐рммрм╕ рмЦрнБрм╕рм┐рм░рнЗ рмормирм╛рмирнНрмдрм┐


рмЖрмжрм░ рмХрм░рмирнНрмдрм┐ рмЧрм░рнНрммрнЗредрнмред


рмЙрмдрнНрмХрм│рмормгрм┐ рм╕рнЗ рмжрм╛рм╕ рмЧрнЛрмкрммрмирнНрмзрнБ 


рмкрнВрмЬрмирнНрмдрм┐ рмЖрмжрм░ рмЪрм┐рмдрнЗ,


рмЙрмдрнНрмХрм│ рмЧрнМрм░рмм рмормзрнБрм╕рнВрмжрмирмЩрнНрмХрнБ


рм╕рнНрморм░рмгрм╛ рмХрм░рмирнНрмдрм┐ рмЪрм┐рмдрнЗредрннред


рмУрмбрм┐рм╢рм╛ рмжрм┐рммрм╕ рмЙрмдрнНрмХрм│ рмжрм┐рммрм╕


рмЖрмирмирнНрмж рмжрм┐рммрм╕ рмПрм╣рм┐,


рморм╣рм╛рмкрнВрм░рнБрм╖рмЩрнНрмХ рм╕рнНрморм░рмг рмжрм┐рммрм╕


рмХрнНрм░рнАрмдрм┐ рм░рмЦрм┐рмЫрмирнНрмдрм┐ рм╕рнЗрм╣рм┐редрноред




Rate this content
Log in

More oriya poem from Ajit Kumar Raut

Similar oriya poem from Abstract