Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manoja kumar Pattnayak

Tragedy

3  

Manoja kumar Pattnayak

Tragedy

ତୁମରି କରମ

ତୁମରି କରମ

1 min
140


ଆମ୍ବ ବରକୋଳି ସାପଟା ପିଜୁଳି

ପଣସ କଦଳୀ ନଡ଼ିଆ

କେନ୍ଦୁ ଜାମକୋଳି କମଳା କଦଳୀ

ଖାଇବାକୁ ଲାଗେ ବଢିଆ ।।


ଗାଁ ଗହଳିର ଆମ୍ବ ତୋଟା ମାଳ

ସଫା କରିଦେଲେ କାଟିକି

ଥିଲା ବୋଲି ସିନା ଆଚାର କରିକି

ଖାଉଥିଲେ ହାତ ଚାଟିକି ।।


ତୋଟା ଗଛ ଡାଳେ ଦୋଳି ବନ୍ଧିକି

ଝୁଲୁଥିଲ ରଜ ଦୋଳି କି 

ମନଭରି କେତେ ଫଳ ଖାଉଥିଲ

ଗଛରୁ ତଟକା ତୋଳିକି ।।


ଗଛଥିଲା ବୋଲି ଅଂଶୁଘାତ କଣ

ଭାବି ତ ନଥିଲ ମନରେ

ଫଳ ଗଛ ତୋଟା ମାଳକୁ କାହିଁକି

କଟିଦେଲ ବାବୁ ଧନରେ ।।


ଗଛ ଥିଲା ବୋଲି ବର୍ଷା ହେଉଥିଲା

ନଥିଲା ଏଭଳି ଗରମ

ଗଛ କାଟି ଏବେ ଗରମେ ସଢୁଛ

ଏ ସବୁ ତମର କରମ ।।


ବୃକ୍ଷ ହିଁ ଜୀବନ କରେ ଫଳ ଦାନ 

ମନେ ରଖିଥିବ ଜାଣିକି

ସାଙ୍ଗ ସାଥି ହୋଇ ଫଳ ଗଛ ପିଲେ 

ଲଗାଇବା ମିଶି ଏଣିକି ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy