ତୁମେତ ଶ୍ରଦ୍ଧା ସବୁରି
ତୁମେତ ଶ୍ରଦ୍ଧା ସବୁରି
ନଉକା ବାହକ ପୁଅ ହୋଇ ସାଇ
ହେଲ ସର୍ବ ଶକ୍ତିମାନ.
ଛୁଇଁଦେଲେ ରୋଗ ପ୍ରମାଦ ଗଣଇ
ରୋଗର ବନିଲ ଯମ.
ସାଇ, ତୁମେ ସ୍ୱୟଂ ଭଗବାନ. l0l
କରୁଣା ସାଗର ଦୟାର ଭଣ୍ଡାର
ଶିରିଡ଼ିରେ ବିଦ୍ୟମାନ
ଶିରିଡିରେ ଥାଇ ସବୁ ଘରେ ଥାଅ
ରୂପେ ସତ୍ୟ ନାରାୟଣ.
ତୁମରି ଆଶିଷ ଶରଧା ବାରିରେ
ପାପ କ୍ଷୟ ମିଳେ ପୂଣ୍ୟ. l1l
ତୁମେ ନେଇଯାଅ ପ୍ରେମର ବାଟରେ
ରାଗ ହିଂସା ଦୂର କରି
ତୁମ ନାମ ନେଲେ ରୋଗ ଶୋକ ହରେ
ତୁମେ ତ ଶ୍ରଦ୍ଧା ସବୁରି.
ଶିବଙ୍କ ସ୍ୱରୂପ ବିଭୁତି ବାଣ୍ଟୁଛ
ବୁଝୁଛ ସବୁରି ମନ.l2l