Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Classics

3  

Sarojini Mishra

Classics

ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ

ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ

1 min
8



ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ ପତର ହଲେନା

ବହେ ନାହିଁ ଯେ ମଳୟ

ତୁମ୍ଭ ବିନା ସୃଷ୍ଟି ସ୍ଥିତି ଅସମ୍ଭବ

ତୁମେ ଯେ ଶାନ୍ତି ଆଳୟ | 


ତୁମେ ଅଛ ବୋଲି ଆହେ ମହାପ୍ରଭୁ

ପ୍ରକୃତି ଯେ ମନ ମୋହେ

ତୁମରି ସୃଷ୍ଟିର ଝର୍ଝର ଝରଣା

ସଭିଙ୍କର ମନ ମୋହେ ।


ତୁମ ପାଇଁ ପ୍ରଭୁ ବିଶ୍ଵ ବିମଣ୍ଡିତ

ଫୁଲ ଯେ ସୁବାସ ଦିଏ

ତୁମ ଭାବନା ମନ ଓ ଚେତନାକୁ

ସଦା ମହକାଉ ଥାଏ |


ତୁମ ବିନା ନାହିଁ ମୋହର ଅସ୍ତିତ୍ୱ

ତୁମେ ତ ଅଟ ସର୍ବସ୍ଵ

ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ ମଣିଷ ଜୀବନ

ହୋଇ ଯାଇଥାଏ ନିଃସ୍ବ |


ତୁମେ ବିନା ପ୍ରଭୁ ସବୁ ଥାଇ ଦୀନ

ତୁମେ ଜୀବନ ଆଧାର

ତୁମେ ଅଛ ବୋଲି ହେ କଳା ଠାକୁରେ

ମନରେ ସୁଖ ଅପାର ।


ତୁମେ ଅଛ ବୋଲି ମୋ ବିଶ୍ୱାସ ଦିଏ

ବେଦନା ରେ ଯେ ମଲମ

ତୁମ ବିନା ଲାଗେ ଅସହାୟ ଖାଲି

ତୁମେ ଯେ ପବିତ୍ର ଧାମ ।


ତୁମ ଅଛ ବୋଲି ସମସ୍ୟା ଘେରରେ

ସୁପଥ ଇସାରା ମିଳେ

ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ ପଥଭ୍ରଷ୍ଟ ହୁଏ

ଜୀବନ ଦୁଃଖରେ ଜଳେ ।


ମଣିଷ ଜନମ ଦେଇଛ ପ୍ରଭୁ ହେ

ବିବେକ ବୁଦ୍ଧି ଦେଇଛ

ତୁମେ ନଥିଲେ ଯେ ଏ ଜନମ ପ୍ରଭୁ

ହୋଇ ଯାଇଥାଏ ତୁଚ୍ଛ |


ତୁମ ବିନା ପ୍ରଭୁ ଜୀବନ ଯେ ହୀନ

ମିଳେନି ମନରେ ଶାନ୍ତି

ତୁମେ ଅଛ ବୋଲି ପୁନେଇ ଆଲୋକ

ଜୀବନୁ କଟଇ ଭ୍ରାନ୍ତି ।


ମଣିଷ ଜୀବନ ଦେଇଛ ଯଦି ହେ

ସଫଳ ଯେ କରି ଦିଅ

ତୁମ ଉପସ୍ଥିତି ମନ ଗହନରେ

ସର୍ବଦା ଯେ ଦେଉଥାଅ |


ତୁମରି ପ୍ରେମର ବରଷା କର ହେ

ମୋର ମନ ଚେତନା ରେ

ତୁମ ଅନୁଭବେ ରଙ୍ଗ ଭରୁ ଥାଉ

ତୁମକୁ କେବେ ନ ଭୁଲେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics