Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

ЁЯМ╣рмдрнБ рмд рморнЛрм░ рмХрм│рм╛рмарм╛рмХрнБрм░ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмдрнБ рмд рморнЛрм░ рмХрм│рм╛рмарм╛рмХрнБрм░ ЁЯМ╣

1 min
148


рмдрнБ рмд рморнЛрм░ рмХрм│рм╛рмарм╛рмХрнБрм░


рмЕрмзрм╛рмЧрмврм╛ рмжрнЗрм╣рнЗ рмнрм░рм┐ рм╕рнБрмирнНрмжрм░

рмЪрмХрм╛ рмЪрмХрм╛ рмЖрмЦрм┐ рмзрммрм│ рмЧрм╛рм░

рмХрм╛рм│рм┐рмЖ рморнБрм╣рмБрм░рнЗ рмирм╛рм▓рм┐рмЖ рмЕрмзрм░

рморнБрмЪрнБрмХрнБрмирнНрмж рм╣рм╕ рмХрм┐ рмормирнЛрм╣рм░.

    рмдрнБ рмд рморнЛрм░ рмХрм│рм╛рмарм╛рмХрнБрм░. l0l


рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рмкрмгрм░рнЗ рмнрм╛рм░рм┐ рм╕рнБрмирнНрмжрм░

рмнрм╛рммрнЗ рммрм╛рмирнНрмзрм┐рмерм┐рм▓рм╛ рмирмирнНрмжрмХрнБрморм░

рммрм╛рмирнНрмзрм┐рм░рмЦрм┐рмерм┐рм▓рм╛ рммрнНрм░рмЬрм░рнЗ рмЧрнЛрмкрм╛рм│

рмЧрнЛрмкрнА рмЧрнЛрмкрм╛рмЩрнНрмЧрмирм╛ рмЧрнЛрммрмдрнНрм╕рм╛ рмХрнВрм│

    рмнрм╛рммрнЗ рм╣рнЗрм▓рнЗ рм╕рм░рнНрммрнЗ рмкрм╛рмЧрм│. l1l


рмдрнБрм╣рм┐ рм╢рнНрнЯрм╛рмормШрми рммрнИрмХрнБрмгрнНрма рммрм╛рм╕рм┐

рм╢рнНрм░рнА рмХрнНрм╖рнЗрмдрнНрм░ рммрм╛рм╕рнЗ рмдрнБрм│рм╕рнА рмдрнБрм│рм╕рнА

рмдрнЛ рмЫрмбрм╛ рмЪрмирнНрмжрми рмдрнБрм│рм╕рнАрм░ рм╣рм╛рм░

рмЧрм│рнЗ рмкрм┐рмирнНрмзрм┐ рморнБрм╣рм┐рмБ рм╣рнЗрм▓рм┐ рмкрм╛рмЧрм│

    рмдрнБрмгрнНрмбрнЗ рмЬрмкрм┐ рмирм╛рмормХрнБ рмдрнЛрм░. l2l


рмнрм╛рммрм┐рммрнБрмирм┐ рмкрм░ рмХрм░рм┐ рмирм┐рмЬрм░

рм╕рмЦрм╛ рм╕рм╣рнЛрмжрм░ рмирнБрм╣рнЗрмБ рморнБрмБ рмдрнЛрм░

рм╕рморм░рнНрмкрм┐ рмжрнЗрмЗрмЫрм┐ рмЬрнАрммрми рмкрнЯрм░

рм░рмЦ рммрм╛ рми рм░рмЦ рммрм┐рмЪрм╛рм░ рмдрнЛрм░

    рмдрнНрм░рм╛рм╣рм┐ рмХрм░ рмормирнНрмжрм░ рмзрм░. l3l

 


Rate this content
Log in

More oriya poem from Kalandi pal

Similar oriya poem from Inspirational