Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashrit Mohapatra

Inspirational

4.7  

Ashrit Mohapatra

Inspirational

"ଟଙ୍କା"

"ଟଙ୍କା"

1 min
379


କିଏ ଗଢିଲା ଏ ଟଙ୍କାର ଦୁନିଆ

ଗଢିଲା ଲୋଭ ଲାଳସା ।

ଖଣ୍ଡେ କାଗଜରେ ଦେଶଦୁନିଆଟା

କିଣି ଥାଏ ନେଇ ଆଶା ॥


ଟଙ୍କା ସିନା କିଣେ ଘର ବଙ୍ଗଳାକୁ

ଖୁସି ପରିବାର ନୁହେଁ ।

ବିଳାସର ଶେଯ କିଣିଥାଏ ସେଠି,

ସୁଖ ନିଦ୍ରା ହଜିଯାଏ ॥


ନାନା ରକମର ବହି କିଣେ ଟଙ୍କା

ଜ୍ଞାନ ଚତୁରତା କାଢି ।

ଦାମୀ ଦାମୀ ମୂଲ୍ୟ ଘଡ଼ି ସେ କିଣଇ

ସମୟ ମୋଡ଼କୁ ଛାଡ଼ି ॥


ମନଲାଗି ବନ୍ଧୁ କିଣିଥାଏ ବାଛି

ପ୍ରେମକୁ ହରାଇ ଦିଏ ।

ଜନମ ଶିଶୁକୁ କିଣିଥାଏ ସିନା

ଜୀବନଟା ତାର ନୁହେଁ॥


କେତେଦିନ ଆଉ ଚାଲିବ ଏମିତି

ଟଙ୍କାର ରାଜୁତି ନିତି ।

ଲୋଭ, ପ୍ରେମ,ମୋହ ଦୂରେଇ ଆଣିଲେ

ସଂସାର ପାରିବ ଜିତି ॥



Rate this content
Log in