Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashrit Mohapatra

Romance Tragedy

5.0  

Ashrit Mohapatra

Romance Tragedy

ଅବୁଝା ପ୍ରେମିକା

ଅବୁଝା ପ୍ରେମିକା

1 min
551



ମୋ ଜୀବନେ ଆଉ ତୁମେ ନାହଁ ପ୍ରିୟା

ଆଉ କାହା ହୃଦୟର ।

ପ୍ରତାରଣା ବୋଲି ଜଣାଇ ଦେଲା ସେ

ଅମାନିଆ ପ୍ରେମ ମୋର ॥


ହୃଦୟ ମଲାଟେ ସାତ ରଙ୍ଗ ଢାଳି

ଯେବେ, ଆଙ୍କିଲି ଛବି ତୁମର ।

ଭୁଲ୍‌ ବୋଲି କହି ଚିରି ଦେଲା ଆଜି

ସୁନେଲି ନିଦ୍ରାଟା ମୋର ॥


ତୁମ ପାଇଁ ଯେବେ ଗୋଲାପ ତୋଳିଲି

ପ୍ରେମ ବଗିଚା ରୁ ମୋର ।

ଲୁହ ଝରାଇଲା ଗୋଲାପ ଫୁଲଟା

ଫୁଟାଇଲା କଣ୍ଟା ତାର ॥


ଜହ୍ନକୁ ମାଗିଲି ଚାନ୍ଦିନୀ ଟିକିଲି

ତୁମ ପାଇଁ ରୁଣୁ ଝୁଣୁ ଚୁଡ଼ି ।

ଅନାମିକା ମୋର ବିରହୀ ସ୍ପନ୍ଦନ

ମତେ ପିନ୍ଧାଇଲା ହାତ କଡ଼ି ॥


ସାତ ଫଗୁଣରେ ତୁମ ନାଁ ସାଥେ

ଲେଖିଲି ନାଁ ଟି ମୋର ।

କିଏ ଲିଭେଇଲା ମୋ ଦୁଇ ନାଁକୁ

ଲେଖିଦେଲା ନାଁ ତାର ॥


ପ୍ରଥମ ଦେଖା ରୁ ଭଲପାଉଥିଲି

ତୁମକୁ ମୁଁ ପ୍ରିୟା କେତେ ।

ଲାଜେ ଲାଜେ କିଛି କହି ନ ପାରିଲି

ଟିକେ , ବୁଝିପାରିଲନି ମତେ ॥


କଷ୍ଟ ଲାଗେ ଏହି ହୃଦୟକୁ ମୋର

ଆଜି, ଲେଖୁଛି ମୁଁ ଡ଼ାଏରୀରେ ।

ସଚ୍ଚା ପ୍ରେମିକା ଟେ ହୋଇଥିଲେ ତୁମେ

ବୁଝିବ ଶାୟରୀ ଥରେ ॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance