Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Birakishore Nayak

Romance

4  

Birakishore Nayak

Romance

ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ

1 min
853



ପ୍ରକୃତି କୋଳରେ ନାରୀ ଓ ପୁରୁଷ

     ଦୁଇ ସୁବାସ ସୁମନ,

ଦୁହିଁଙ୍କ ହୃଦୟେ ଅନାବିଳ ପ୍ରେମ

     ଝରୁଥାଏ ଚିରଦିନ ।


ପ୍ରଥମେ ଆଦlମ,ଇଭ ଆସିଥିଲେ

     ଦୁହିଁଙ୍କ ପ୍ରଥମ ପ୍ରୀତି ,

ଭରି ଦେଇଥିଲେ ସଭିଙ୍କ ମନରେ

     ପ୍ରେମ କରିବାର ରୀତି ।


ପୁରୁଷ ଜୀବନ ହୁଏ ଅର୍ଥହୀନ

     ନାରୀର ସେନେହ ବିନା,

ନାରୀର ଅସ୍ତିତ୍ବ ପୁରୁଷକୁ ଛାଡି

     କେବେ ପୂର୍ଣ୍ଣତା ଲଭେନା ।


ଭଲ ପାଇବାରେ ଜୀବନରେ ଶାନ୍ତି

     ମିଳିଥାଏ ପ୍ରତିକ୍ଷଣେ,

ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା ଅବା ପତି ପତ୍ନୀ

     ପବିତ୍ରତା ଥାଏ ମନେ ।


ପ୍ରେମ ନୁହେଁ କେବେ ଦେହର ଲାଳସା

     ସିଏ ହୃଦୟର ପ୍ରୀତି,

ରହେନାହିଁ ସ୍ୱାର୍ଥ ଭଲ ପାଇବାରେ

     ସମ୍ପର୍କ ମଧୁର ଅତି ।


ପ୍ରକୃତ ପ୍ରେମ ଯେ ସଦା ପୂଣ୍ୟଭରା

     କେବେ ପାପ ଛୁଏଁ ନାହିଁ,

ରହେ ଅଭିମାନ ଥାଏ ରାଗ ରୁଷା

     କ୍ଷଣିକ ସମୟ ପାଇଁ ।


ସ୍ୱାର୍ଥ ବିଜଡିତ ବନ୍ଧନରେ କେବେ

     ହୁଏନି ଅମୃତ ବର୍ଷା,

ମିଥ୍ୟା ଛଳନାର ସମ୍ପର୍କ ଆବୋରେ

     ପରସ୍ପରେ ଘୃଣା ଇର୍ଷା ।


ଆବିଳତା ପୂର୍ଣ୍ଣ ସମ୍ପର୍କ ହୁଏନି

     କାହାର ବି ଚିରସ୍ଥାୟୀ,

ପ୍ରତାରଣା ଘଟେ ସମ୍ପର୍କ ବି ତୁଟେ

     ଚିର ଦୁଃଖ ଯାଏ ଛାଇ ।


ପ୍ରେମ ନୁହେଁ ପାପ, ପୁଣ୍ୟମୟ ସିଏ

     ସାତରଙ୍ଗ ହୃଦେ ଭରେ,

ଚିର ପବିତ୍ର ସେ ଅମୃତର ଧାରା

     ବହୁଥାଏ ଅନ୍ତରରେ ।



     


      

      

      

     

     

      

     



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance