Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashrit Mohapatra

Inspirational

5.0  

Ashrit Mohapatra

Inspirational

ସ୍ୱାର୍ଥପର

ସ୍ୱାର୍ଥପର

1 min
173



ଏ ଦୁନିଆ ବୁକୁରେ , ରଙ୍ଗା ଜୀବ ସର୍ବେ

ସ୍ଵସ୍ଵାର୍ଥେ ଦିଅନ୍ତି ଧ୍ୟାନ ।

କାର୍ଯ୍ୟ ହାସଲରେ ବନ୍ଧୁତା ରଖନ୍ତି

ତ୍ୟଜି ମାନ ଅଭିମାନ ॥


ପ୍ରେମ ଇସାରାରେ ମନ ମୋହିଥାନ୍ତି

ଅନ୍ତରରେ ଘୃଣ୍ୟ ରଖି ।

ଉପରେ ଦିଅନ୍ତି ଦେଖାଣିଆ ହସ

ପରେ ଧୋକା ଦିଏ ଆଖି ॥


ବିପଦରେ ଯେବେ ନେହୁରା ହୋଇବ

ସାହାଯ୍ୟ ଟିକିଏ ପାଇଁ ।

ନିରାଶ ମୁଖରେ ଫେରିଯିବ ସିନା

ଉତ୍ତର ପାଇବ ନାହିଁ ॥


ଏଡେ ସ୍ଵାର୍ଥପର ମଣିଷ ଏମାନେ

ପଶୁଠାରୁ ମଧ୍ୟ ହୀନ ।

ନିମକହାରାମି କରନ୍ତି ତୁମକୁ

ସରିଯାଏ ଯେବେ ଦିନ ॥


କେତେ ସୁମଧୁର କଥାରେ ନଚାନ୍ତି

ଦେଖାଇ ବାଙ୍କ ଚାହାଣୀ ।

ସ୍ୱାର୍ଥ ସରିଗଲେ ବାହୁଡି ଯାଆନ୍ତି

ଭୁଲି ବନ୍ଧୁତ୍ଵର କାହାଣୀ ॥


ଆହେ ଭଗବାନ ! କି ଦେଲ ଜୀବନ

ଏମିତିକା ବନ୍ଧୁ ଗଢ଼ି ।

ଜୀବନ ନଈରେ ବିଶ୍ୱାସ ନୌକାକୁ

ଦିଅନ୍ତି ଅଧାରୁ ଛାଡ଼ି ॥



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational