Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Srimani Priyadarsini

Inspirational Children

3  

Srimani Priyadarsini

Inspirational Children

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ହସୁଥିଲା

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ହସୁଥିଲା

1 min
17



କରୋନା ଭୟରେ ଚାରିଆଡେ ଖାଲି

ଅଗଷ୍ଟ ପନ୍ଦର ଖାପଛଡା ଲାଗୁଥିଲା ।


ବିଦ୍ୟାଳୟ କେବଳ ଦଶ ଜଣଙ୍କୁ ଦେଖି

ତା'ର ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ମାନଙ୍କୁ ଝୁରୁଥିଲା ।


କୁନା ଆମର ମାଆ ପାଖେ ବସି

କରୋନାକୁ ଗାଳି କରି ଚାଲିଥିଲା ।


କାହିଁକି ଗାଳି ଦେଉଛୁ ପଚାରିବାରୁ 

କୁହେ, ବୁନ୍ଦି ମିଠେଇକୁ ଝୂରୁଥିଲା ।


ଖୋଜି ପାଇଲିନି କୁନିକୁ ଯେବେ

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଧରି ସେ ଜନ ଗଣ ମନ ଗାଉଥିଲା ।


ମୁନା ଆମର ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଦେଖିବା ପାଇଁ 

ଛାତ ଉପରକୁ ଧାଇଁ ଗଲା ।


ତା' ପଛେ ପଛେ କୁନା କୁନି ଦୋୖଡି ଗଲେ

କାରଣ, ଛାତ ଉପରୁ ତାଙ୍କ ବିଦ୍ୟାଳୟ ଦିଶୁଥିଲା ।


ସକାଳୁଆ ପବନରେ ଚିତ୍ରଶୋଭିତ ତ୍ରିରଙ୍ଗା 

ଫର ଫର ହୋଇ ଉଡୁଥିଲା ।


ତାକୁ ଦେଖି କୁନା କୁନି ଓ ମୁନାଙ୍କ ଆଖିରୁ

ଲୋତକ ଧାରା ବହିଗଲା ।


ମୁଁ ଯେତେବେଳେ ତ୍ରିରଙ୍ଗାକୁ ଚାହିଁ ଦେଲି

ତ୍ରିରଙ୍ଗା ମୋତେ ଚାହିଁ ହସୁଥିଲା ।


Rate this content
Log in