Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bijaya Kumar Swain

Inspirational

4  

Bijaya Kumar Swain

Inspirational

ତୋ ପାଖେ ଏତିକି ଅଳି

ତୋ ପାଖେ ଏତିକି ଅଳି

1 min
451


 ଏତିକି ମିନତି ଜାଗା କାଳିଆରେ

 କରୁଛି ପାଖରେ ତୋର

ଦ୍ଵାପରରେ ଧନ ଯେଉଁ ପରକାରେ

 ସାଜିଲୁ ଲବଣୀ ଚୋର

ମୋତେ ଦେଖା ସେ ରୂପ

 ଦେଖି ଭୁଲି ଯିବି ସବୁ ଦୁଃଖ।


ତ୍ରେତାରେ ପଥରେ ସତୀ ଅହଲ୍ୟାକୁ

 କେଉଁ ପାଦରେ ତାରିଲୁ

ଭକତ ଧୀବର ଭାବକୁ ବୁଝି ତୁ

 କେଉଁ ପାଦ ବଢ଼ାଇଲୁ

ମୋତେ ଦେଖା ସେ ପାଦ

ଦେଖି ଭୁଲିବି ଜୀବନ ଖେଦ।


ଜାତିରେ ଅଛବ ଦାସିଆ ବାଉରୀ

 ବୁଝି ମନର ଭାବକୁ

ଶୂନ୍ୟରୁ ବଢାଇ କେଉଁ ହାତ ଧନ

 ଭାବେ ନେଲୁ ନଡ଼ିଆକୁ

ମୋତେ ଦେଖା ସେ ହାତ

 ଦେଖି ଭୁଲି ଯିବି ତିନି ତାପ।


ଭୁବନ ମୋହନରେ କଳା ବଦନ

 ଦେଖିବା ପାଇଁରେ ତୋତେ

ଚାହିଁ ମୁଁ ବସିଛି ହେ କଳା ଗୋସାଇଁ

 ତୋ ଡୋରି ଲାଗିବ ମୋତେ

ସତେ କରିବୁ ଦୟା

 ଦେଖି ଭୁଲି ଯିବି ଭବ ମାୟା।



Rate this content
Log in