Amit Bal

Romance

4.3  

Amit Bal

Romance

ସୁରଭିତ ଶୁଭେଚ୍ଛା

ସୁରଭିତ ଶୁଭେଚ୍ଛା

1 min
51


ସ୍ମୃତିର ଚିତ୍ର ନଦୀ

        ଆଜି କାହିଁ ବୋହେ ବେଶୀ

ଶବ୍ଦମୟ  ଶିଳାଲିପି

         ତମ କଥା କହେ ହସି ;

କହେ, ଆଖି ତମ ପଦ୍ମ ପୋଖରୀ

     ଚାହାଁଣୀରେ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ରାତିର ଜାଦୁଗରୀ

     ଓଠରେ ଅଭୁଲା ହସର ଅଜସ୍ର ପରାଗ

     କଥାରେ ମାନ ଅଭିମାନ ରାଗ ଅନୁରାଗ ;

ମନର ତତଲା ମାଟିରେ

     ସତେକି ତମେ ପ୍ରଥମ ବର୍ଷାର ମିଠା ବାସ୍ନା

     ହୃଦୟରେ ପ୍ରଣୟର ଅସୁମାରୀ ତୃଷ୍ଣା .........


ମୋ ପାଇଁ ପ୍ରେମର ପାରିଜାତ ତମେ

      ପୁଣି ବିମୋହିତ ସ୍ମୃତି କୈଶୋରର

ସମୟ ର ଅମୁଣିଆ ଅନ୍ଧାରରେ

      ସମ୍ଭାବନା ଜୀବନ ଜିଇଁ ବାର ........


କି ଅଦ୍ଭୁତ ପୁଲକ

      ତମର ସେ ଅଵୋଧ୍ଯ ଅଭିସାରରେ,

ମନ କହେ ଅବା କି ଉପହାର ଦେବି ମୁଁ

    ନୀଳନୟନାକ୍ଷୀ ତମକୁ , ତମ ଏ ଜନ୍ମ ତିଥିରେ .......


ଯୋଗ୍ୟତା ସ୍ତମ୍ଭରେ ଲେଖା

        କବି ପରିଚୟ ମୋର

ଶୂନ୍ୟତା ରେ ଭରା

         ମୋ ଅନ୍ତର ବାହାର ,

ହଁ , ତମ ପାଇଁ ସୁରଭିତ ଶୁଭ ମନାସୁଛି ମୁଁ

             ରହି ରହି ଶବ୍ଦର ମନ୍ଦିରେ

କାବ୍ୟ ଦୀପ ଜାଳି

           ଜୀବନର ଅମା ଅନ୍ଧକାରରେ .......


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance